Naše služby

Vedení mezd

Mzdy jsme pomáhali řešit již 138 klientům, a pro jejich zaměstnance jsme vystavili více než 50 000 mezd. Ani u jedné nebyl zjištěn nedostatek z hlediska sociálního a zdravotního pojištění, či daní. Nabízíme Vám stálý dohled daňových poradců, 100% záruku a mzdy zpracované vždy včas.

Na všechny služby máme platné certifikace

krok 1

Povedeme vaši personální agendu a poskytneme kompletní zpracování mezd včetně odvodů daní a pojištění, podávání přehledů zdravotním pojišťovnám a správě sociálního zabezpečení, distribuci výplatních pásek zaměstnancům a roční zúčtování daně zaměstnanců.

krok 2

Vypracujeme pro Vás roční vyúčtování záloh na daně ze závislé činnosti zaměstnavatele, roční vyúčtování srážkové daně zaměstnavatele a zpracování evidenčních listů důchodového pojištění.

krok 3

Zpracujeme hlášení o náhradním plnění pro Úřad práce a zastoupíme Vás při jednáních a kontrolách s úřady státní správy.

krok 4

Nabídneme vám službu transferu mzdových plateb pro udržení absolutní diskrétnosti o výši mezd i osobních údajů a snížení vaší administrativy.

Nabízíme vedení personalistiky a vedení mezd na míru požadavkům klienta.

Vzdálenost pro nás není problém. Veškeré dokumenty lze zasílat i sdílet elektronicky, podpora internetového bankovnictví je samozřejmostí.

Personální agenda zahrnuje především vedení osobních složek zaměstnanců a plnění registračních i jiných povinností vůči státní správě jménem zaměstnavatele. Do personální agendy dále patří například zpracování zápočtových listů, veškerých potvrzení požadovaných zaměstnanci a statistická hlášení.

Mzdová agenda zahrnuje především kompletní zpracování mezd, a to včetně odvodů, daní a pojištění, podávání přehledů zdravotním pojišťovnám a správě sociálního zabezpečení, distribuci diskrétních výplatních pásek zaměstnancům, roční zúčtování daně zaměstnancům, roční vyúčtování záloh na daně ze závislé činnosti zaměstnavatele, roční vyúčtování srážkové daně zaměstnavatele, zpracování evidenčních listů důchodového pojištění (ELDP), zpracování hlášení o náhradním plnění pro Úřad práce a zastupování při jednáních a kontrolách s úřady státní správy.

Vedete si personální a mzdovou agendu sami a nechcete to měnit? Můžeme vám alespoň poradit při řešení praktických problémů, se kterými se běžně setkáváte. Své problémy můžete konzultovat s našimi odborníky.

Příklad cen za vedení mezd

 Outsourcing mzdové a personální agendy přináší podnikatelům výrazné finanční úspory.

  • Vystavení mzdy

    Úkolová odměna za vystavení mzdy jednoho zaměstnance

    • 150 Kč / os.
  • Nástup nového zaměstnance

    Odměna za přihlášení zaměstnance k pojištění, zavedení personální osobní složky, zavedení zaměstnance do mzdového programu a nastavení výpočtu mezd

    • 800 Kč / os.
  • Odchod zaměstance

    Poplatek za odchod zaměstnance - odhlášení zaměstnance z pojištění, vystavení zápočtového listu, potvrzení pro Úřad práce, potvrzení o příjmu

    • 800 Kč / os.
  • Mzdová uzávěrka zaměstance včetně ročního zúčtování daně

    Poplatek za zpracování mzdové uzávěrky zaměstnance spolu s ročním zúčtováním daně

    • 700 Kč / os.

Zaujala vás naše nabídka? Kontaktujte nás.

+420 541 212 509info@bellcons.cz

Rychlá poptávka nebo dotaz

Chcete ihned vědět kolik Vás budou stát naše služby? Vyplňte prosím níže uvedený formulář. Předběžnou cenovou nabídku dostanete na váš e-mail během několika sekund.

Údaje o firmě

Kontakt

Mám zájem o

Daňové poradenství

Vedení účetnictví

Zakládání a likvidace firem

Vedení mezd

Komplexní správa personalistiky a mezd

  • právní podpora při uzávírání pracovních smluv a jiných právních ujednání se zaměstnanci,
  • poradenství a konzultace, týkající se zákoníku práce a pracovního práva.
  • zpracování vnitropodnikových mzdových směrnic,
  • služba transferu mzdových plateb,
  • zpracování ročních daňových uzávěrek zaměstnanců a evidenšních listů důchodového pojištění (ELDP),
  • veškerá komunikace s příslušnými institucemi, zastupování při kontrolách,
  • zpracování měsíčních i ročních výkazů a hlášení zaměstnavatele,
  • zpracování statistických výkazů a hlášení,
  • zpracování hlášení o náhradním plnění pro Úřad práce,
  • reporting sumárních mzdových výkazů v češtině nebo v angličtině.

Pořád jsme Vás nepřesvědčili?


  • Ušetříte až 50% nákladů, které byste museli investovat do výpočetní techniky, odborných programů a publikací a vzdělávání vlastních zaměstnanců.
  • Nejsme kancelář s jednou účetní. Poskytujeme komplexní služby pro podnikatele od založení společnosti a vedení účetnictví přes mzdovou a personální agendu a právní služby po daňové poradenství.
  • Na výsledky naší práce poskytujeme 100% záruku, krytou kvalitním pojištěním a silným kapitálem naší společnosti.
  • Již od roku 1995 pomáháme našim klientům z celého světa. Vše řešíme individuálně. Není pro nás problém vzdálenost, ani jazyk. S námi se anglicky opravdu domluvíte.

Můžete se na nás spolehnout

Můžeme Vám nabídnout i jiné služby: